niedziela, 23 kwietnia 2017

Kuchnia toskańska

Znalezione obrazy dla zapytania kuchnia toskańska rm 
Autor: Piotr Adamczewski
Wydawnictwo: RM
Oprawa: miękka
Liczba stron: 160
Cena okładkowa: 29.99 zł

Nie należę do osób, które w kuchni czują się jak przysłowiowa ryba w wodzie. Jednak staram się stopniowo okiełznać kulinarny świat, który jest przecież tak bogaty i intrygujący. Od czasu do czasu eksperymentuje, improwizuje. Moja rodzina lubi takie szaleństwa, a nawet często sama do nich mnie namawia. Chyba są bardzo wyrozumiali, gdyż nie zawsze to co przygotuje wygląda identycznie jak danie przedstawione w książce kulinarnej. Cóż, do odważnych świat należy! Nie powinniśmy się zrażać niepowodzeniami, chociaż wiadomo, one podcinają nam skrzydła. Ale do rzeczy! Dziś chcę wam przedstawić świetną publikację od wydawnictwa RM. I chociaż nie jestem jakąś wielką fanką książek kulinarnych, ta przypadła mi do gustu i często do niej zaglądam.  

Piotr Adamczewski, autor Kuchni toskańskiej, jest reporterem i krytykiem kulinarnym "Polityki". To moja pierwsza książka tego twórcy, bez bicia przyznaje się, że nigdy wcześniej nie słyszałam o Piotrze Adamczewskim. Będę musiała koniecznie nadrobić te braki, ponieważ publikacja okazała się odpowiednia dla takiego beztalencia jak ja. Pierwsze strony książki dotyczą informacji na temat Toskanii, tradycji tego regionu. Z zapałem przeczytałam zamieszczony wstęp, który wprowadził mnie w klimat kuchni z tego zakątka świata. Dalej mamy mnóstwo przepisów, które osobiście stopniowo testuję :)

Receptury zostały podzielone na kategorie: ryby i owoce morza, dla mięsożerców, wege, zupy, słodkości. Każdy przepis opatrzono kolorową, wyrazistą fotografią. Mamy tutaj między innymi przepis na ciasto dyniowe, przeróżne ciasteczka, duszoną fasolę, bakłażany z kozim serem, pieczeń z dzika itd. To tylko niewielki ułamek tego, co odnajdziecie na kartach książki Kuchnia toskańska. Jeśli chodzi o przepisy, to nie ma żadnego problemu z ich zrozumieniem. Nawet amator poradzi sobie z ich realizacją. 

Kuchnia toskańska będzie znakomitym prezentem dla miłośniczki pichcenia, a także dla osoby, która nie boi się wyzwań i chętnie przetestuje coś nowego.  

OCENA
5 / 5

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu RM

 Znalezione obrazy dla zapytania rm wydawnictwo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz